Третяк  Надія  Петрівна    

Директор ЗДО




Світлана Миколаївна Савчук, медична сестра

спеціаліст І категорії.

  


Гілічук   Оксана   Анатоліївна

 

  Освіта; неповна вища.  Педагогічний стаж - 23 роки

   Педагогічне звання  «Вихователь – методист»

Педагогічне кредо « Дивитись на світ очима дитини, дивуватись радіти, творити і пізнавати разом з нею»

  Працює над проблемою «Виховання патріотизму  через народознавчу роботу».

   Сьогодні, як ніколи, назріла проблема вивчати українську етнопедагогіку, відновлювати народне виховання дітей з метою збереження нації, забезпечення духовної єдності поколінь. У своїй роботі вихователь поєднує морально – правове, художньо – естетичне, трудове та родинне виховання.


Раткевич   Інна    Степанівна.

 

      Освіта;  неповна вища. Педагогічний стаж – 11 років

      Кваліфікаційна категорія  «молодший спеціаліст»,9  тарифікаційний розряд.                       Педагогічне кредо; «Помічати і радіти найменшим успіхам кожної дитини»

       Працює над проблемою «Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільників в процесі ознайомлення з природою».

      Дошкільний вік  - найважливіший етап  у формуванні екологічного світогляду людини,що передбачає створення  передумов  гуманної взаємодії з природним довкіллям. Ознайомлення дітей дошкільного вйку з природою є засобом створення в їхній свідомості  реалістичних знань про навколишній світ, заснований на чуттєвому досвіді. Ці знання необхідні для формування  матеріалістичного розуміння світу.



Коломієць    Наталя    Юріївна

Освіта ; повна вища. Педагогічний стаж – 8 років.

 Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

Педагогічне кредо «

  Працює над проблемою « Розвиток креативних здібностей і формування естетичних почуттів  через образотворче мистецтво».

Любов до рідної землі в дитячих серцях виховується через світ українського мистецтва. Нестандартні підходи до організації образотворчої діяльності дивують і захоплюють дітей, тим самим викликаючи прагнення  творити.

 Художньо – естетичний розвиток – цілеспрямований процес формування творчої особистості, яка здатна відчувати і оцінювати прекрасне.

 


Табачковська     Валентина        Борисівна

 Освіта; повна вища. Педагогічний стаж – 31 рік.

 Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст ІІ категорії»

Педагогічне кредо «Не принести зла людині, доброту душі віддать дитині»

Працює над проблемою « Морально – етичне виховання дошкільників  на традиціях українського народу».

Невичерпним джерелом  розвитку особистості є народознавство

Народознавство виховує у наших малят моральні, патріотичні, естетичні, творчі задатки. Якщо враховувати виховну силу   народної казки, пісні, вишиванки, то вони є найважливішими засобами розвитку дитячої особистості. За допомогою етнографії можна закласти в майбутнє покоління чемність, відповідальність, доброзичливість.

Плануючи роботу з народознавства, я враховую, що організація, форми роботи та дидактичний матеріал мають відповідати віковим особливостям дітей, можливостям їх загального й психічного розвитку. Прийоми роботи, що застосовую, добираю залежно від основних завдань заняття, а також від  його характеру.

 


Павліченко   Наталя    Петрівна

Освіта:  повна вища. Педагогічний стаж – 13 років.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

 Педагогічне кредо « Дитина – це не просто маленька людина, а справжня особистість, яка заслуговує плваги.уваги, дружби і любові».

 Працює над проблемою «Соціалізація дошкільників за допомогою казки. Казка вчить як на світі жить»

 Для того, щоб дитині було цікаво пізнавати  навколишній світ з усіма його таємницями і загадками, найефективніше використовувати казку. Через казку доношу до дітей інформацію про базові життєві цінності, зміцнюю віру дитини у власні сили, задаю позитивну життєву програму. Казка розширює світогляд дитини, допомагає їй взаємодіяти в соціальній реальності.



Трубкіна Вероніка Володимирівна                    

                                            Музичний   керівник.

 

                       Освіта: неповна вища. Педагогічний стаж – 28 років.

                       Кваліфікаційна категорія молодший спеціаліст, вища категорія.

                       Педагогічне кредо :

                          «Музика - могутнє джерело думки.                      

                             Без музичного виховання неможливий            

                                                                                       повноцінний розумовий розвиток».

                         Професійне кредо: "Музичне виховання - це не виховання музиканта,а перш за все виховання людини"

         Впевнена, що музичне виховання дає дитині розкритися як особистості, творчо проявити себе, та граючись опанувати основами музичної грамоти.    

        Дошкільні роки - це час найбільшого нагромадження музичних вражень, інтенсивного розвитку музичного сприйняття. Дитина ознайомлюється зі світом музики, охоче долучається до музичної діяльності, їй цікаві заняття, пов'язані з музикою. Музика володіє сильним психологічним впливом на людину. Вона впливає на стан нервової системи (заспокоює, розслаблює чи, навпаки, розбурхує, збуджує), викликає різні емоційні стани (від умиротворення, спокою та гармонії до неспокою, пригніченості або агресії). Вона тішить дітей і спонукає їх до активності, дає яскраві художні та музичні враження, розвиває здатність глибше сприймати всю красу музики.

 

 Хамідрак Світлана 

Валентинівна

Помічник вихователя групи  «Бджілка»


Угарова Тетяна Василівна

Помічник вихователя групи «Казка»


Бачинська Ростислава Михайлівна

Помічник вихователя групи «Віночок».